دولت عشق
دولت عشق
سیاسی-اقتصادی -اجتماعی

توصيه‌هاي اخلاقي شيپورچي

 

به علت عدم توانايي متخصصان و دانشمندان جهان در ساختن كنتور جهت ثبت دروغ و نيز تغيير رنگ سريع و فوق العاده برخي سياسيون در سطح جهان كه حتي موجب شگفتي آفتاب پرست‌هاي آمازون نيز شده، شيپورچي تصميم گرفت شخصاً وارد ميدان شده و عليه اين همه هجمه‌هاي تخريبي از خودش راهبرد در وكنه!
1- به هيچ وجه نبايد به معادلان انقلاب! و قبايل سياسي آنها يعني جمعيت سوداگران از گل نازكتر بگوييد.
2- جريان انحرافي براي اين ساخته شده كه شما از ما انتقاد نكنيد! سعي كنيد انتقادات خود را به هر نحو و روشي به جريان انحرافي مرتبط كنيد! بنا بر محاسبات مهندسان عمران، هيچ ديواري كوتاهتر از ديوار جريان انحرافي نيست!
3- حرف‌ها و افشاگري‌هاي ما را باور كنيد. همين كه ما يك حرفي را بزنيم خودش سند است. كساني كه دنبال سند و مدرك هستند بي شك تحت تأثير تفكرات انحرافي هستن!
4- تنها جناح و قبيله ما حق فحش دادن و توهين و تهمت را داره. اين تهمت‌ها در راستاي نقد درون گفتماني و سازنده مي‌باشد! در دو سال گذشته بنا بر مصلحت‌هاي اخلاقي به اين نتيجه رسيديم كه تهمت‌ها و توهين‌هاي كاملاً اخلاقيمان! مؤثر مي‌باشد! در سال 91 به علت عدم باور كردن دروغ‌هاي مصلحت آميزمان از سوي مردم، مجبور به تغيير رفتار هستيم!
5- اگر فردي از قبيله ما در انتقادات دلسوزانه خود از دولتمردان از الفاظ مؤدبانه و لطيفي! همچون جاسوس، يهودي، منحرف، بهايي، سكولار، كافر حربي، خوارج و.... استفاده مي‌كند، تنها و تنها در راستاي تقويت روحيه همدلي! و وحدت! و تعامل سازنده! ميان دولت و مجلس و احزاب است! و هيچ معناي ديگري ندارد.
6- جبهه ملتهب به شدت نقد پذير است. اگر با ما نقدي حساب كنيد ما هم از خير نقد كردن شما مي‌گذريم! علت اصلي نقدها و توهين‌هاي مؤدبانه ما به دولت و بخصوص مشايي اينه كه متأسفانه به هيچ وجه نقدپذير نيست!
7- دروغ، تهمت و توهين‌هايتان را عليه دولت مصرف كنيد و به هيچ‌وجه به نيروهاي خودي حمله نكنيد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: